Go Back   TeamTalk > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 338
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: mxhideout
Forum: Off Topic Discussion 10-30-2014, 02:23 PM
Replies: 21
Views: 1,011
Posted By mxhideout
He was. And while this is a team sport, they...

He was. And while this is a team sport, they wouldn't have won without him.
Forum: Off Topic Discussion 10-30-2014, 12:14 PM
Replies: 21
Views: 1,011
Posted By mxhideout
He looks thrilled to be up there...

He looks thrilled to be up there...
Forum: Off Topic Discussion 09-30-2014, 07:34 PM
Replies: 392
Views: 50,126
Posted By mxhideout
Lol, that's pretty good.

Lol, that's pretty good.
Forum: Off Topic Discussion 09-16-2014, 10:18 AM
Replies: 5,415
Views: 747,370
Posted By mxhideout
When things go bad, they go really bad....

When things go bad, they go really bad....
Forum: Off Topic Discussion 09-13-2014, 11:03 PM
Replies: 876
Views: 87,489
Posted By mxhideout
Haven't put many miles on this yet, but it sure...

Haven't put many miles on this yet, but it sure is a blast to ride.:cool:
Forum: Off Topic Discussion 09-13-2014, 12:23 PM
Replies: 5,415
Views: 747,370
Posted By mxhideout
Tomorrow should be a good indicator....

Tomorrow should be a good indicator. Unfortunately, our star RB is out...
Forum: Off Topic Discussion 09-09-2014, 08:59 PM
Replies: 5,415
Views: 747,370
Posted By mxhideout
I told them to draw me a barefooting velociraptor...

Look what fedex dropped off today from wakehouse...
Forum: For Sale: Boats 08-20-2014, 10:44 PM
Replies: 11,647
Views: 1,463,730
Posted By mxhideout
Anyone looking for a new leftover ski? '13 Radar...

Anyone looking for a new leftover ski? '13 Radar Vice 66" w/ size small vector bindings...
Forum: For Sale: Boats 08-20-2014, 04:18 PM
Replies: 11,647
Views: 1,463,730
Posted By mxhideout
Blast, all these late 80s 'slotted prostars are...

Blast, all these late 80s 'slotted prostars are always far away...
Forum: Off Topic Discussion 08-19-2014, 02:26 PM
Replies: 3,767
Views: 206,438
Posted By mxhideout
We just started skiing this month.... At least...

We just started skiing this month.... At least the lakes are pretty empty here by August/September.
Forum: For Sale: Boats 08-14-2014, 11:26 AM
Replies: 8
Views: 1,012
Posted By mxhideout
I'm somewhat interested in this. Any chance...

I'm somewhat interested in this. Any chance you'll be driving up to MN in the near future??
Forum: General Discussion 08-09-2014, 11:15 AM
Replies: 1,097
Views: 105,497
Posted By mxhideout
I ain't never seen that before... I wonder if it...

I ain't never seen that before... I wonder if it gets any traction when driving. Looks like it could be fun.
Forum: Off Topic Discussion 08-02-2014, 07:51 PM
Replies: 5,415
Views: 747,370
Posted By mxhideout
Couple Pictures From Last Night...

Couple Pictures From Last Night...
Forum: Restorations and Refurbishments 06-24-2014, 07:08 PM
Replies: 107
Views: 19,558
Posted By mxhideout
Nope, sorry I haven't updated anything. Been busy...

Nope, sorry I haven't updated anything. Been busy with so many other things that we haven't even taken it out yet. :( Just had my sisters grad party this past weekend, so now it's time to get stuff...
Forum: Off Topic Discussion 06-22-2014, 10:41 PM
Replies: 392
Views: 50,126
Posted By mxhideout
Thanks. I was more ticked than anything. I just...

Thanks. I was more ticked than anything. I just wanted to get through the day unscathed.
Forum: Off Topic Discussion 06-22-2014, 09:09 PM
Replies: 392
Views: 50,126
Posted By mxhideout
https://www.youtube.com/watch?v=SlZ8WtqrlUM Yeste...

https://www.youtube.com/watch?v=SlZ8WtqrlUM

Yesterday's race. Didn't end so well...
Forum: Off Topic Discussion 06-22-2014, 09:07 PM
Replies: 5,415
Views: 747,370
Posted By mxhideout
Yeah, I had some time to think while I was up...

Yeah, I had some time to think while I was up there, haha. Since this is random pics, I'll post the race in the random vid thread.
Forum: Off Topic Discussion 06-22-2014, 08:59 PM
Replies: 5,415
Views: 747,370
Posted By mxhideout
lol, fortunately I'm just bruised up. Throttle...

lol, fortunately I'm just bruised up. Throttle stuck and I went over the berm and over another section of the track. I'm glad no one else was there or it could have been really messy. I haven't raced...
Forum: Off Topic Discussion 06-22-2014, 07:40 PM
Replies: 5,415
Views: 747,370
Posted By mxhideout
Yesterday's Race...

Look, Mom, no hands!!
Forum: Off Topic Discussion 05-08-2014, 02:36 PM
Replies: 1,658
Views: 187,269
Posted By mxhideout
One of my favorite looking dogs.

One of my favorite looking dogs.
Forum: Wanted to Buy 05-04-2014, 04:59 PM
Replies: 1
Views: 473
Posted By mxhideout
WTB Prostar 190 Cover For '91

The universal cover that came with my 1991 PS190 did not fit well and finally ripped because it held so much water. Now I'm just looking for an inexpensive cover that will fit properly and keep the...
Forum: Off Topic Discussion 04-26-2014, 01:00 PM
Replies: 5,415
Views: 747,370
Posted By mxhideout
It was ever so slightly warped, but obviously...

It was ever so slightly warped, but obviously enough to cause blown gaskets... The outer part of the head was all flat, but there was an inner ring that was about .002-.0025" lower. That would make...
Forum: Off Topic Discussion 04-25-2014, 06:31 PM
Replies: 5,415
Views: 747,370
Posted By mxhideout
Resurfaced and ready to...

Resurfaced and ready to go...

http://img.tapatalk.com/d/14/04/26/uqu5y3er.jpg
Forum: Off Topic Discussion 04-25-2014, 02:19 PM
Replies: 5,415
Views: 747,370
Posted By mxhideout
Hmm, I've never had to run race gas on my 125's...

Hmm, I've never had to run race gas on my 125's unless it had higher compression. Was it stock?
Forum: Off Topic Discussion 04-25-2014, 12:09 PM
Replies: 5,415
Views: 747,370
Posted By mxhideout
Yessir, CR125. Second blown head gasket, so I...

Yessir, CR125. Second blown head gasket, so I finally brought it in to work to re-surface due to it probably being warped.
Showing results 1 to 25 of 338

 

All times are GMT -4. The time now is 12:53 PM.