Go Back   TeamTalk > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 361
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Waterskibum
Forum: General Discussion 06-16-2015, 12:50 PM
Replies: 26
Views: 1,142
Posted By Waterskibum
I figure the boat dealers in CA are dumping their...

I figure the boat dealers in CA are dumping their stock because there is no water to float them on. Killer deal!
Forum: General Discussion 06-11-2015, 02:34 PM
Replies: 48
Views: 3,411
Posted By Waterskibum
OMG! I never had the pleasure of seeing Harold's...

OMG! I never had the pleasure of seeing Harold's boat in person; but definitely remember the pics. And I thought I was obsessive compulsive :)

Miss you Harold.........
Forum: General Discussion 06-08-2015, 12:43 PM
Replies: 6
Views: 395
Posted By Waterskibum
Here you...

Here you go:

http://i248.photobucket.com/albums/gg196/waterskibumfl/BWB/BWB%20ProStar.jpg (http://s248.photobucket.com/user/waterskibumfl/media/BWB/BWB%20ProStar.jpg.html)
Forum: General Discussion 05-27-2015, 02:31 PM
Replies: 19
Views: 569
Posted By Waterskibum
Ya i'll ping you. Just might do that.

Ya i'll ping you. Just might do that.
Forum: General Discussion 05-27-2015, 02:30 PM
Replies: 33
Views: 2,480
Posted By Waterskibum
Whoa everyone! Tying ropes around props and...

Whoa everyone! Tying ropes around props and wedging blocks of wood to stop the prop from spinning??? That is gonna cause way more damage than the prop barely turning.
We did Powell every year for...
Forum: General Discussion 05-27-2015, 02:24 PM
Replies: 19
Views: 569
Posted By Waterskibum
Sadly enough I had one of my plugs fail this...

Sadly enough I had one of my plugs fail this weekend and had to use JB Weld just to get through the weekend. Going to have to do the rest of them soon though.
Forum: General Discussion 05-14-2015, 12:32 PM
Replies: 15
Views: 1,332
Posted By Waterskibum
Yep you should have bought her Dave! Better yet,...

Yep you should have bought her Dave! Better yet, keep yours. You will end up regretting selling her.
Me with a v-drive and surf?? No F'n way :D
Forum: General Discussion 05-13-2015, 11:45 AM
Replies: 15
Views: 1,332
Posted By Waterskibum
Yep if she could only talk about all the famous...

Yep if she could only talk about all the famous and not famous folks who drove and skied behind her. What a list that would make.
Forum: For Sale: Boats 05-12-2015, 12:33 PM
Replies: 61
Views: 5,584
Posted By Waterskibum
Good luck Dave. I know it is a tough decision.

Good luck Dave. I know it is a tough decision.
Forum: General Discussion 05-12-2015, 12:25 PM
Replies: 15
Views: 1,332
Posted By Waterskibum
Goodbye Old Friend

So last Thursday was sort of bittersweet as my 93 PS190 headed out to her new life in Vancouver BC. I have known and skied behind this boat since she came off the Pro Tour in Fall of 1993, and had...
Forum: For Sale: Boats 05-07-2015, 01:51 PM
Replies: 12,718
Views: 1,698,948
Posted By Waterskibum
That's Jersey Dave's boat ;)

That's Jersey Dave's boat ;)
Forum: General Discussion 05-05-2015, 01:07 PM
Replies: 635
Views: 79,845
Posted By Waterskibum
Here is the back window in the...

Here is the back window in the...
Forum: General Discussion 05-05-2015, 12:52 PM
Replies: 31
Views: 2,630
Posted By Waterskibum
If you leave the plug in, make darn sure that...

If you leave the plug in, make darn sure that your bilge pump has power, and you have some sort of battery tender on there to keep power to pump water out.
Forum: For Sale: Boats 04-23-2015, 01:20 PM
Replies: 12,718
Views: 1,698,948
Posted By Waterskibum
Ditto :D

Ditto :D
Forum: General Discussion 04-21-2015, 12:40 PM
Replies: 43
Views: 2,316
Posted By Waterskibum
Wow congrats!!

Wow congrats!!
Forum: For Sale: Boats 04-15-2015, 12:33 PM
Replies: 12,718
Views: 1,698,948
Posted By Waterskibum
Considering how rough the hull looks does it...

Considering how rough the hull looks does it matter?? :D It's FUBAR anyways
Forum: General Discussion 04-15-2015, 12:26 PM
Replies: 19
Views: 928
Posted By Waterskibum
Welcome to the club! You will be very happy with...

Welcome to the club! You will be very happy with the ski wake. It's nice to see that there are still a few skiers left on here.
Forum: General Discussion 04-14-2015, 12:16 PM
Replies: 11
Views: 516
Posted By Waterskibum
Very nice!!

Very nice!!
Forum: General Discussion 04-10-2015, 02:34 PM
Replies: 8
Views: 297
Posted By Waterskibum
Thanks guys. Yep I tried Great Lakes first...

Thanks guys. Yep I tried Great Lakes first because they seem to have lots of parts; but nope that don't have the one we need.


Yep I did the same thing and jumped on the phone right away. They don't...
Forum: General Discussion 04-10-2015, 01:31 PM
Replies: 8
Views: 297
Posted By Waterskibum
Thanks Peter. Yep tried both already. No...

Thanks Peter. Yep tried both already. No luck.


Yep :(
Forum: General Discussion 04-10-2015, 01:07 PM
Replies: 8
Views: 297
Posted By Waterskibum
Help! Looking for Discontinued MasterCraft Part

Long story; but the wiring harness in my 08 197 needs replaced, and MasterCraft does not have one. I have called all the dealers I know of. Part # is 50824500. Can you dealers look in your parts area...
Forum: General Discussion 04-10-2015, 12:48 PM
Replies: 23
Views: 1,670
Posted By Waterskibum
Welcome to TT. Very nice S&S you got there!

Welcome to TT. Very nice S&S you got there!
Forum: General Discussion 04-09-2015, 01:44 PM
Replies: 32
Views: 1,519
Posted By Waterskibum
Uhm, yes you did! Gotta love a recently polished...

Uhm, yes you did!

Gotta love a recently polished pole too :D
Forum: Off Topic Discussion 03-19-2015, 11:25 AM
Replies: 182
Views: 6,712
Posted By Waterskibum
Agreed! Let's start a GoFundMe page for Kyle's...

Agreed! Let's start a GoFundMe page for Kyle's Blue Pills :D

Happy Birthday Kyle!
Forum: For Sale: Parts & Accessories 03-11-2015, 12:16 PM
Replies: 13
Views: 1,433
Posted By Waterskibum
Sent PM. Will send via PayPal today.

Sent PM. Will send via PayPal today.
Showing results 1 to 25 of 361

 

All times are GMT -4. The time now is 06:25 PM.